Cestovní pojištění - konzultant v Turecku
Publikováno: 14.07.2015
Vzhledem k aktuální situaci v Turecku a jiných destinacích se pojišťovna Allianz rozhodla zavést exklusivní službu pro své klienty - tedy možnost využít konzultanta pojišťovny Allianz v Turecku. Této nově zavedené služby pojišťovny Allianz je možné využít v termínu od 1.7.2015 do 31.9.2015.
Náplň práce konzultanta
Hlavní náplní práce konzultanta je směrování klientů do smluvních zdravotnických zařízení pojišťovny Allianz. To bude probíhat za podpory smluvních zdravotnických zařízení pojišťovny , které po kontaktu našeho konzultanta zajistí klientovi dopravu. Při telefonické konzultaci (platí pro celé Turecko) se klient, popřípadě delegát, spojí s konzultantem pojišťovny Allianz, aby zhodnotili stav klienta a poradili se. Konzultant zde může doporučit postup samoléčby, popřípadě léky, které si klient může v lékárně koupit. Pokud to bude situace vyžadovat, může konzultant zajistit klientovi transport do smluvních zdravotnických zařízení. V případě doporučení léků, které si klient zakoupí, by mělo být klientovi ze strany Allianz slíbeno jejich proplacení - na základě dokladu, který se porovná s protokolem od lékaře. V případech, kdy bude situace umožňovat osobní návštěvu, konzultant pomocí taxi služby navštíví klienta na hotelu nebo předem domluveném místě. To však za předpokladu, že tato návštěva povede k ,,ošetření" na místě, bez nutnosti navštívit místního lékaře. Akceptovatelné je také přesměrování klienta do smluvních zdravotnických zařízení. Konzultant bude v případě leteckých repatriací spolupracovat s lékařem asistenční služby pojišťovny Allianz – MONDIAL ASSISTANCE S.R.O. při vyhodnocování a určování nutného vybavení a rozsahu takovéto repatriace. Spolupráce zahrnuje i osobní návštěvu klienta.
Oblast působnosti konzultanta
Konzultant pojišťovny Allianz je pro telefonické konzultace k dispozici v rámci celého Turecka. Osobní návštěvy konzultanta jsou omezeny na Tureckou riviéru, tedy na území mezi Alanyi a Antalyi.
Pracovní doba
Pracovní doba pro osobní návštěvy je denně od 10:00 do 18:00. Pracovní doba pro telefonické konzultace je denně od 9:00 do 21.00. telefonické konzultace jsou poskytovány na tomto telefonním čísle:
+420 727 947 382
S konzultantem pojišťovny Allianz je dále možné komunikovat přes webové aplikace: Wiber, Skype a WhatsApp.
V mimopracovní dobu nebo případech, kdy konzultant nebude moci vykonávat svou činnost např. pro nemoc, budou telefonické linky přesměrovány na asistenční službu pojišťovny Allianz - MONDIAL ASSISTANCE S.R.O., kde budou klienti směrováni do smluvních nemocnic, např. v Alanyi.
Autor: Richard Kadlec