Důvody, mít technickou asistenci do zahraničí
Publikováno: 20.07.2020
Pokud chcete mít opravdu poklidnou cestu, zkontrolujte si před cestou do zahraničí míru asistenčních služeb, sjednaných ve vašem pojištění vozidla. Předejte tím zbytečným nervům. Nyní si Technickou asistenci nebo-li autoasistenci můžete sjednat v rámci cestovního pojištění.
Krátkodobá asistence k cestovnímu pojištění
Pro zahraničí je rozšíření asistenčních služeb velmi výhodné. Řidič je v neznámém prostředí vystaven mnohem většímu stresu a limitům komunikace. Právě technické asistenční služby vám pomohou tyto nepříjemnosti lehce vyřešit.
Povinné ručení nebo havarijní pojištění obvykle obsahuje základní asistenční služby, například:
- 24 hodinovou dostupnost linky,
- odtah vozidla
- uhrazení jedné noci v hotelu pro řidiče a spolucestující
- nebo vyřízení pojistné události s pojišťovnou viníka
Tyto služby ale určitě nepokryjí vše. Na krátkou dobu si tak můžete zřídit rozšíření asistence právě k cestovnímu pojištění, které zahrnuje další technickou asistenci, například opravu vozidla, či dokonce náhradního řidiče a další, dle nabídek jednotlivých pojišťoven.
Havárie a porucha jsou rozdíl
K havárii i poruše se totiž vztahuje pojištění zvlášť a pro cestu do zahraničí jsou obojí neméně důležitá. Opět přitom platí, že čím vyšší limity pojištění, tím rozsáhlejší asistenční služby budete mít ZDARMA.
Digitalizace a moderní technologie jako součást připojištění
Digitalizace se vztahuje k sjednání připojištění online. Velká část pojišťoven za to nabízí slevu, obvykle 10 - 20%.
Konkrétní nabídky a přehled pojistných událostí naleznete dále v našem článku „Technická asistence k cestovnímu pojištění“. Před cestou ovšem nezapomeňte myslet i na další připojištění, jako například při krádeži a vandalismu.