Zákaznická linka:
9:00 - 17:00
222 100 200 Zavoláme vám zpět

Allianz – komplexní pojištění vozidel

Komplexní pojištění vozidla se skládá z povinného ručení a havarijního pojištění s možností výběru doplňkových pojištění jako je např. pojištění skel vozidla, zavazadel nebo nadstandardní asistenční služby.

Pojištění vozidla lze sjednat ve 4 variantách:

KOMFORT PLUS EXTRA MAX
Základní balíček pro ty, kdo nechtějí za pojištění moc platit a stačí jim jen povinné ručení a základní pomoc. Pro ty, kdo chtějí své vozidlo pojistit také pro případ neočekávaných přírodních událostí, které nikdo nedokáže ovlivnit. Balíček pro ty, kdo chtějí své vozidlo pojistit také pro případ neočekávaných přírodních událostí a navíc chrání pro případ odcizení vozidla, vandalismu nebo poškození skel. Nejkomplexnější balíček, který navíc obsahuje pojištění vozidla pro případ havárie, kterou sami způsobíte.
Povinné ručení 70 mil. Kč / 70 mil. Kč 70 mil. Kč / 70 mil. Kč 150 mil. Kč / 150 mil. Kč 150 mil. Kč / 150 mil. Kč
Právní poradenství ANO ANO ANO ANO

Asistence

ANO ANO ANO ANO
Úrazové pojištění ANO ANO ANO ANO
Přírodní události X ANO ANO ANO
Požár a výbuch X ANO ANO ANO
Poškození zvířetem X ANO ANO ANO
Rozšířená asistence X ANO ANO ANO
Rozšířené úrazové pojištění X ANO ANO ANO
Krádež X X ANO ANO
Skla X X ANO ANO
Vandalismus X X ANO ANO
Havárie X X X ANO
Doplatek na nové (GAP) X X X ANO

(pouze pro vozidla do 6 měs. od 1.registrace/na dobu 2 let)

Základní asistence

Základní asistence je automatickou součástí všech balíčků autopojištění. Operátoři asistenční služby jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na telefonním čísle + 420 241 170 000. Pomohou Vám zařídit odtah vozidla, najít vhodný servis pro opravu, nebo poradí jak postupovat v případě havárie.

V čem Vám pomůže základní asistence?

  • Informace a rady jak postupovat (např. po nehodě).
  • Odtah do servisu při poruše vozidla.
  • Pomoc s vyplněním Záznamu o dopravní nehodě.
  • Oprava při poruše do 1 hodiny na místě.
  • Vyhledání a zprostředkování dodavatelů služeb (např. opravny).
  • Odvoz posádky v případě záměny paliva.

Přehled naleznete zde.

Rozšířená asistence

Užijte si svou jízdu bez starostí. Pokud jezdíte často a chcete mít možnost si například půjčit náhradní vozidlo, doporučujeme si vybrat balíček autopojištění obsahující rozšířené asistenční služby. Rozšířená asistence je součástí balíčků PLUS, EXTRA a MAX. Operátoři asistenční služby jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na telefonním čísle + 420 241 170 000.

V čem Vám pomůže rozšířená asistence?

  • Pokud se auto porouchá, nebo ho dokonce ukradnou, máte nárok na náhradní vozidlo.
  • V případě potřeby máte zajištěno ubytování a přepravu posádky.
  • Pomoc v případě ztráty nebo zabouchnutí klíčů od vozu.

Přehled naleznete zde.

Doplňková pojištění k povinnému ručení:

Přímá likvidace

Allianz vám pomůže se škodou na vašem vozidle provozem jiného vozidla v případě, kdy:

  • odpovědnost za škodu provozem jiného vozidla byla prokázána.
  • ke škodě došlo na území Evropy (vč. evropské části Turecka a řecké části Kypru) s výjimkou Běloruska, Ukrajiny, Ruska a Moldavska.
  • se jedná o škodu, za kterou odpovídá osoba s platným pojištěním odpovědnosti z provozu vozidla, nebo za ní poskytuje plnění některá z národních kanceláří pojistitelů v zemi, kde platí zelená karta.
  • Z pojištění budou hrazeny uplatněné a prokázané nároky:
    • na opravu pojištěného vozidla,
    • na vyproštění a odtah pojištěného vozidla z místa nehody do nejbližšího místa jeho možné opravy,
    • na úschovu vozidla po nezbytně nutnou dobu,
    • na pořízení vozidla stejného druhu a kvality jako bylo pojištěné vozidlo bezprostředně před škodou,
    • spojené se zapůjčením náhradního vozidla po dobu přiměřeného trvání opravy vozidla.

Dokumentace: