Triglav pojištění domácnosti
Od 15. června 2015 se Triglav pojišťovna mění na Direct pojišťovnu.
Pojištění domácností s asistenční službou
Vybavení bytu a předměty v něm, ať již cennosti nebo věci nám vzácné jiným způsobem, představují jeden z nejvýznamnějších výrazů naší individuality. Bohužel je ohrožuje řada nebezpečí. Naštěstí se můžeme proti většině z nich vhodně pojistit.
Základní pojištění:
Pojištěná rizika | Lze? | Rizika |
---|---|---|
Živel | ANO, vždy zahrnuto |
|
Odcizení |
ANO, vždy zahrnuto |
|
Povodeň a záplava | Volitelně, zahrnuto dle místa pojištění a povodňových zón |
|
Rozšířená pojistná ochrana:
- asistenční služby BEZPLATNĚ již v základním pojištění.
Doplňková připojištění
Věci sloužící k výdělečným účelům nebo k výkonu povolání; Skla (poškození nebo zničení skleněných desek stolů, skla v nábytku, akváriích, dveřních a okenních skel apod.); Elektromotory, které jsou součástí domácích spotřebičů; Garáže a souboru zařízení garáže; Rozšířené asistenční služby; Odpovědnost za škodu způsobenou jiné osobě v běžném občanském životě, kterou způsobí člen pojištěné domácnosti s možností připojištění škod způsobené Vaším psem.
Asistenční služby – Home assistance
Direct pojišťovna poskytuje asistenci v případě:
- technické havárie (např. instalatérské práce, čištění kanalizace apod.)
- zablokování dveří (např. při ztrátě či zalomení klíčů)
- hospitalizace klienta (např. úhrada taxi po návratu člena domácnosti po hospitalizaci)
- onemocnění klienta (např. zorganizování péče pro bezmocné a seniory)
- právní pomoci (např. zajištění právního zastoupení)
Rozsah asistenčních služeb
Inclusive – standardní rozsah, v základním pojištění bez připojištění
Exclusive – rozšířený rozsah, možnost připojištění
Slevy za bezeškodní průběh
Direct pojišťovna poskytuje svým klientům slevu za bezeškodný průběh až do maximální výše 30%.
Direct pojišťovna uznává bezeškodný průběh pojištění i od jiných pojišťoven na základě doložení tohoto průběhu za předchozí pojištění.