Vaše zkušenost a zpětná vazba nás zajímají
Služby pro naše zákazníky se snažíme neustále zlepšovat, i proto nám záleží na vaší uživatelské zkušenosti. Budeme proto rádi, pokud využijete některý z níže uvedených způsobů, prostřednictvím nichž nám můžete sdělit své zkušenosti s našimi službami a podělit se o vaši zpětnou vazbu.
Recenze a hodnocení na Google
Jedná se o jeden z nejčastějších a mezi uživateli také nejoblíbenějších způsobů hodnocení prodejců zboží či poskytovatelů služeb. Hodnotit můžete pomocí hvězdiček na škále od 1 do 5, kdy 1 hvězdička znamená nejhorší hodnocení, 5 hvězdiček naopak nejlepší. Kromě toho můžete připojit také recenzi, v ním můžete slovně shrnout svou zákaznickou zkušenost.
Vaše hodnocení i recenze budou veřejně viditelné také pro ostatní uživatele. Pro ohodnocení našich služeb nemusíte nic složitě vyhledávat, stačí kliknout na tlačítko níže.
Recenze a hodnocení na Firmy.cz
Webovou stránku Firmy.cz spravuje společnost Seznam se stejnojmenným vyhledávačem, který se v Česku stále těší velké popularitě. Abyste mohli hodnocení a recenzi na stránkách Firmy.cz či Mapy.cz udělit, musíte být přihlášeni. I zde můžete vybrané firmě dát od 1 do 5 hvězdiček. Ověření zákazníci - tedy tací, kteří u vybrané společnosti nakoupí zboží či službu - mohou přidat také písemnou recenzi.
Také zde jsme pro vás připravili snadnou a rychlou cestu, jak se s námi podělit o vaše zkušenosti.
Hodnocení prostřednictvím dotazníku zaslaného e-mailem
Toto zákaznické hodnocení probíhalo především v minulosti, a to formou online dotazníku, jenž jsme našim klientům zasílali prostřednictvím e-mailu a který obdrželi do týdne od nákupu pojištění. Podobný systém využívá například Heureka. Službu zákaznického hodnocení pro nás zajišťovala společnost Safe Shopping s.r.o. prostřednictvím svého produktu Safe Online Reputation, podobně jako má Heureka.cz. V současnosti tento způsob hodnocení aktivně nevyužíváme.
Co je Index důvěryhodnosti?
Tento index nabývá hodnot od 5.00 do 1.00. K výpočtu dochází pomocí speciálního algoritmu a s přidáním každé další recenze Top-Pojisteni.cz se hodnocení aktualizuje. Jako základ pro výpočet slouží hvězdičky, které zákazníci udělují u 5 kritérii. Každá firma si tato kritéria sama definuje.