ERV Evropská Asistenční služby
Asistenční služby:
Aktivní asistenci pro vás zajišťuje 24 hod. denně, 365 dní v roce v českém jazyce asistenční služba Euro-Center. Kontaktovat ji můžete jednoduše přes úvodní stránku mobilní aplikace Moje Evropská nebo zavoláním na tel.: +420 221 860 606.
Na asistenční službu se obraťte v jakékoli tísňové situaci vyžadující pomoc, např.:
- když budete potřebovat lékaře;
- přesáhnou-li Vaše výlohy na ošetření 150 EUR;
- nelze-li zaplatit ošetření v hotovosti;
- v případě hospitalizace nebo lékařského převozu;
- při nehodě;
- před předčasným návratem do vlasti;
- při úmrtí spolucestujícího;
- při ztrátě či odcizení zavazadel nebo cestovních dokladů;
- v souvislosti s Vaší odpovědností za škodu.
S čím vám asistence pomůže?
- Poradí, jak postupovat při pojistné události,
- zajistí, abyste byli v rukou kvalitních specialistů, a to kdekoli ve světě,
- poskytnutím platební záruky vás ušetří přímé platby při hospitalizaci či při náročném ambulantním ošetření,
- s využitím českého asistenčního lékaře sleduje váš zdravotní stav,
- zajistí přivolání blízké osoby z vlasti při vaší delší hospitalizaci,
- zorganizuje převoz zpět do vlasti či repatriaci ostatků,
- zprostředkuje kontakt s rodinou ve vlasti,
- potvrdí úhradu škody způsobené třetí osobě,
- pomůže zajistit právního zástupce při způsobení škody.
Na co se vás asistence zeptá?
- Jméno a datum narození pojištěného,
- číslo pojistky,
- místo a délku pobytu v zahraničí,
- kontaktní telefonní číslo,
- co se stalo, případně jaké máte zdravotní problémy.
Usnadněte si nahlášení škodní události
Využijte možnost nahlášení škody on-line na webovém portále pojišťovny ERV. Tato služba umožňuje vyřízení pojistné události do 7 pracovních dnů. Pro hladký průběh vyplňte důkladně všechny kolonky on-line škodního protokolu, přiložte naskenované originály dokladů, a co nejlépe popište okolnosti vzniku škody. Škodní protokol si také můžete vytisknout a poslat poštou.
Pro bezproblémové nahlášení škodní události si připravte následující dokumenty:
- pojistnou smlouvu;
- lékařskou zprávu;
- účtenky;
- účty za lékařské ošetření a nákup léků;
- potvrzení o vzniku škody vydané dopravcem, policií, hotelem autopůjčovnou apod.;
- můžete-li, přiložte fotodokumentaci či písemná svědectví.
O průběhu šetření škodní události a platbě pojistného plnění Vás bude již pojišťovna informovat e-mailem.